Test Yayını! Sağlık profesyoneli ön başvuruları info@ehealth.com.tr

Bilgi Güvenliği Politikası

1) Bilgi Güvenliği Politikası

Şirket olarak faaliyet alanımızda yer alan konularda; yasal şartların karşılanması, müşteri, tedarikçi ve 3. taraf muhataplarımızın ihtiyaç ve beklentilerine cevap verecek şekilde hizmet sunumunun gerçekleşmesi, kaliteli, hızlı ve güvenli bir biçimde sunulan hizmetlere erişimin sağlanması, şirketimiz çalışanlarının bilgi varlıklarına zamanında, eksiksiz, doğru ve kesintisiz biçimde ulaşması büyük önem taşımaktadır. Şirket kendisine, müşterilerine ve 3. Taraf muhataplarına ait bilgileri korumak amacıyla ISO/IEC 27001:2022 standardına uygun olarak bir Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS)’nin kurulmasına karar vermiştir. Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kurulmasının amacı: Bilginin gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik kapsamında değerlendirilerek içeriden ve/veya dışarıdan gelebilecek, kasıtlı veya kazayla oluşabilecek tüm tehditlerden korunması ve yürütülen faaliyetlerin etkin, doğru, hızlı ve güvenli olarak gerçekleştirilmesini temin etmektir. Bilgi güvenliği, kurumsal bir sorumluluktur ve kurumsal hedeflerimizle aynı doğrultuda yer almaktadır. Bilgi güvenliği süreçlerinin sağlıklı şekilde işletilmesi için gerekli roller tanımlanmış, sorumluluklar belirlenmiş ve sorumlular atanmıştır. Bu sorumluluklar başta bilgi teknolojileri altyapısını kullanmakta olan tüm birimleri, üçüncü taraf olarak bilgi sistemlerine erişen kullanıcıları ve bilgi sistemlerine teknik destek sağlamakta olan tedarikçilerini kapsamaktadır. Şirketimizde BGYS’nin kurulması süreci ile birlikte kapsam dâhilinde yer alan tüm alanlarda muhtemel risklerin belirlenmesi, değerlendirilmesi, standarda uygun kontrollerle eşleştirilerek kabul edilebilir seviyeye indirilmesi amaçlanmakta ve risk değerlendirme prosedürünün uygulanmasıyla BGYS’nin kurum içinde canlı tutulması takip edilmektedir.

2) Kalite Politikası

Şirket olarak faaliyet alanımızda yer alan konularda; yasal şartların karşılanması, müşteri, tedarikçi ve 3. taraf muhataplarımızın ihtiyaç ve beklentilerine cevap verecek şekilde hizmet sunumunun gerçekleşmesi, kaliteli, hızlı ve güvenli bir biçimde sunulan hizmetlere erişimin sağlanması, müşteri memnuniyeti büyük önem taşımaktadır.    Kalite Yönetim Sistemi, kurumsal bir sorumluluktur ve kurumsal hedeflerimizle aynı doğrultuda yer almaktadır; Sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma​​k, etkinliği ve verimliliği arttırmak, kaynakları verimli yönetmek, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek ve sürekli iyileştirmek öncelikli hedeflerimizdir. Kalite yönetim sisteminin süreçlerinin sağlıklı şekilde işletilmesi için gerekli roller tanımlanmış, sorumluluklar belirlenmiş ve sorumlular atanmıştır. 

3) Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi Politikası

Şirket olarak faaliyet alanımızda yer alan konularda sunulan hizmetlerin: ISO 20000-1 Bilgi Teknolojisi Hizmet Yönetimi standardına uygun olarak yürütülmesini sağlamak, Hizmet Yönetim Sistemi’nin ve hizmetlerin etkinliğini sürekli arttırmak, Kurumun sunmuş olduğu elektronik uygulamalar üzerinden gerçekleşen tüm işlemlere ilişkin, BT hizmet alt yapısı ve sürekliliğini sağlamak, BT hizmeti sunulan kullanıcı ve paydaşların memnuniyetini sağlamak,  müşteri ihtiyaçlarının anlaşılarak önceliklendirilmesi ve bu ihtiyaçların doğru şekilde karşılanması için hizmeti sağlayan bölümler arasında uyumun sağlanması, Bilgi teknolojileri hizmet yönetimi gereklerine uygun, yapı oluşturulmasını, geliştirilmesini ve etkinliğinin sağlanmasına yönelik, gerekli tedbirleri uygulamaya alınması, yasal şartların karşılanması, Risk ve  fırsatları  etkin  şekilde  yöneterek ISO 20000 standardının gereklerini yerine getirmeyi ve tüm BT süreçlerinin sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.

4) İş Sürekliliği Yönetim Politikası

Şirket olarak faaliyet alanımızda yer alan konularda sunulan hizmetlerin: ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standardına uygun olarak yürütülmesini sağlamak, Afet veya herhangi bir acil durum gibi kendi kontrolü dışında gerçekleşen olaylarda; iş sürekliliği planlarını sürekli hazır tutarak ve iyileştirerek öncelikle can güvenliğini sağlamayı, daha sonra da verdiği tüm hizmet ve faaliyetlerden etkilenmemeyi veya daha önce yapılan çalışmalar çerçevesinde öngörülen en az şekilde etkilenmenin sağlanması, Planlarımızın acil durumlarda çalıştığından emin olmak için, kanuni yükümlülüklerimizi, politikalarımızı ve müşteri beklentilerimizi de göz önüne alarak tatbikatlar yapılması, hizmet kesintilerine neden olabilecek olası riskleri belirlemek ve bu risklere karşı önlem almak amacıyla analizlerin gerçekleştirilmesini sağlamak, İş Sürekliliği konularında İç ve dış iletişimi yönetmek, Tedarikçilerin, müşterilerin, pay sahiplerinin, çalışanların, yasal mercilerin, gereksinimlerini yerine getirmek, Müşterilerimizin beklentilerini, kurum politikalarını ve yasal yükümlülükleri dikkate alarak iş sürekliliği planlarımızı hazırlıyoruz, 

5) Kişisel Verilerin Korunması Politikası

Bu Politika’nın temel amacı, Şirket tarafından hukuka uygun bir biçimde yürütülen kişisel veri işleme faaliyeti ve kişisel verilerin korunmasına yönelik benimsenen sistemler konusunda açıklamalarda bulunmak, bu kapsamda müşterilerimiz, potansiyel müşterilerimiz, çalışanlarımız,  çalışan adaylarımız, şirket yetkililerimiz, ziyaretçilerimiz, işbirliği içinde olduğumuz kurumların çalışanları, yetkilileri ve üçüncü kişiler başta olmak üzere kişisel verileri şirketimiz tarafından işlenen kişileri bilgilendirilerek şeffaflığı sağlamaktır. Şirket tarafından işlenen kişisel veriler için: ISO 27701 Kişisel Veri yönetim sistemi standardına uygun olarak yürütülmesini sağlamak, yasal şartları karşılamak ve kişisel verileri ilgili riskleri yöneterek sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.

6) Müşteri Memnuniyeti Politikası

Şirket, müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığı, yasal şartlara ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiği, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığı, müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almış, bütün müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip etmektedir. Müşteri memnuniyet kurallarımız: Müşterilerimizi öncelikle “Haklı” kabul edip , şikayet sebebini bu açıyla inceliyoruz, Bize iletilen her konuyu araştırıp ,kendimizi geliştirme şansı buluyoruz, Müşterilerimizin bizden kaliteli hizmet beklentisine uygun bir anlayışı besliyoruz, Kurumumuzun müşterilere sunduğu ürün ve hizmetlerin sonrasında güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan müşteri ilişkisi oluşturmak istiyoruz.

7) Şikayet Politikası

Şikâyetlerin değerlendirilmesi için müşteriden herhangi bir ücret talep edilmez, herhangi bir şekilde kazanç sağlanmaz. Şirket çalışanları çözüm sürecinde objektiflik kriterlerini göz önünde bulundurur:  Şikayet prosedürü açıktır ve müşteriler tarafından erişilebilirdir. Şikayetlerin ele alınmasında önyargısız ve adil davranılır.  Şikayet konusu ile ilgili gerçeklerin ortaya çıkarılmasında bütünlüğe özen gösterilir, taraf olan kişilerin hepsi dikkate alınır. Şikayette bulunan müşteri bilgileri gizlidir. Bilgiler şikayetin çözümü için gerekmedikçe Şirket dışında üçüncü parti kuruluş ve kişiler ile paylaşılmaz. 

Bu bağlamda şirketimiz Entegre Yönetim Sistemi standartlarının gerekliliklerini yerine getirmek, yasal şartları karşılamak, uygulanabilir tüm kontrollerin etkinleştirilmesini, ayrıca kurulan Entegre Yönetim Sistemi’nin yeni uygulama alanları ve gelişen teknoloji ile her yıl düzenli aralıklarla sürekli iyileştirilmesini taahhüt eder.

8) Gizlilik Politikası

ehealth.com.tr sitesi olarak kişisel gizlilik haklarınıza saygı duyuyor ve sitemizde geçirdiğiniz süre zarfında bunu sağlamak için çaba sarf ediyoruz. Kişisel bilgilerinizin güvenliği ile ilgili açıklamalar aşağıda açıklanmış ve bilginize sunulmuştur.

9) Gizlilik Politikasının Kapsamı
ehealth.com.tr sitesi üyelik aşamasında ve daha sonrasında sizden bazı kişisel bilgilerinizi talep eder. Vermiş olduğunuz bilgiler üyelik ve site sözleşmesinde belirtilen kurallar ve amaçlar dışında herhangi bir kapsamda kullanılmayacak ve üçüncü şahıs ve kurumlarla paylaşılmayacaktır. Ancak kamu güvenliğinden sorumlu resmi makamlarca talep halinde kişisel bilgilerinizi paylaşma hakkını saklı tutar.

Kayıtlı kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde satılamaz, kiralanamaz ya da başka bir kurum ya da kuruluş ile karşılıklı değiştirilmez. Site tarafından toplanan bilgiler genel kullanıma açık olmayan güvenli bir ortamda saklanır. ehealth.com.tr ortamdaki bilgileri korumak için her türlü önlemi alır. Ancak buna rağmen güvenlik ile ilgili konularda bir garanti vermemektedir.

Kayıt sırasında girdiğiniz kişisel bilgilerinizi istediğiniz her zaman güncelleme ve değiştirme hakkınız bulunmaktadır. Gizlilik sözleşmesi ve site sözleşmesine uymadığınız takdirde site üyeliğinizi silmeye ya da askıya almaya yetkilidir.

İnternetin yapısı gereği bilgiler internet üzerinde yeterli güvenlik önlemleri almaksızın dolaşabilir ve yetkili olmayan kişiler tarafından alınıp kullanılabilir. Bu kullanım ve kullanımdan doğacak zarar ehealth.com.tr ’e ait değildir.

Site banka veya kredi kartı ile ödeme yapan kart sahiplerinin güvenliğini önemseyerek kredi kartı bilgilerini hiçbir şekilde sistemde saklamamaktadır. Sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır, provizyon sonrası sistemden silinir. ehealth.com.tr sitesi, internet teknolojisinin sunmuş olduğu en son yazılım ve tekniklerle kişisel bilgileriniz %100 güvenlik altına alınmıştır. Sitemizde tüm bilgiler SSL (Secure Sockets Layer) şifreleme tekniği ile şifrelenerek korunmaktadır. Bu şekilde bilgilerinizin istenilmeyen kişi ve kurumlarca ele geçirilmesi önlenmiştir.

Sistemle ilgili sorunların tanımlanması ve verilen hizmet ile ilgili çıkabilecek sorunların veya uyuşmazlıkların hızla çözülmesi için ehealth.com.tr, üyelerinin IP adresini kaydetmekte ve bunu kullanmaktadır. IP adresleri kullanıcıları genel bir şekilde tanımlamak ve kapsamlı demografik bilgi toplamak amacıyla kullanılabilir.

10) Dış Bağlantılar
Uygulama web sitesi dahilinde başka sitelere link verebilir. Site bu linkler vasıtasıyla erişilen sitelerin gizlilik uygulamaları ve içeriklerine yönelik herhangi bir sorumluluk taşımamaktadır. Bu web sitesinden link ile gidilecek diğer web sitelerindeki kullanım ile ilgili sitelere ait gizlilik sözleşmesi ve üyelik sözleşmesi geçerlidir. Burada bahsi geçen bağlantı verme işlemi, hukuki olarak “atıfta bulunma” olarak değerlendirilmektedir.

11) Reklamlar
Sitemizde dışarıdan şirketlerin reklamlarını yayınlamaktayız (Google, Özel Şirketler vs.). Bu reklamlar çerez (cookies) içerebilir ve bu şirketler tarafından çerez bilgileri toplanabilir ve bizim bu bilgiye ulaşmamız mümkün değildir.

12) Bilgi Güncelleme ve Değişiklik 
ehealth.com.tr gizlilik ve veri koruma prensiplerini güncel tutmak ve ilgili mevzuata uygun hale getirmek için işbu Gizlilik Politikası’nın içeriğini dilediği zaman değiştirebilir. Değişen Gizlilik Politikası ehealth.com.tr internet sitesinde ilan edilecektir. Gizlilik Politikası’nın en güncel haline https://ehealth.com.tr/gizlilik-sozlesmesi/ sürekli olarak ulaşmanız mümkündür. İşbu Gizlilik Politikası’nın değiştirilmesinden sonra ehealth.com.tr hizmet ve/veya uygulamalarını kullanmaya devam etmeniz halinde yapılan değişiklikleri kabul ettiğiniz varsayılır. ehealth.com.tr değişiklik yaptığı Gizlilik Politikası hükümleri internet sitesinde yayınlandığı tarihte yürürlük kazanır.

13) Çerezler (Cookies)
Çerezleri; ehealth.com.tr kullanımını kolaylaştırmak, ehealth.com.tr ve danışmanlık ve diğer hizmetlerimizi ilgi ve ihtiyaçlarınız doğrultusunda daha iyi bir şekilde özelleştirmek amacıyla kullanırız. Çerezler aynı zamanda gelecekte sitemiz üzerinde gerçekleştireceğiniz faaliyet ve deneyimleri hızlandırmak amacıyla da kullanılabilir. Ayrıca çerezleri, insanların sitemizi nasıl kullandıklarını anlamamızı sağlayan isimsiz ve toplu istatistiki verileri bir araya getirmemize ve sitemizin yapılarını ve içeriklerini geliştirmemize yardımcı olmaları amacıyla kullanmaktayız. Bu veriler, sizin kimliğinizi tanımlamamızı sağlayabilecek bilgiler değildir.

Site gizli bilgileri kesinlikle özel ve gizli tutmayı bunu bir sır saklama yükümü olarak addetmeyi ve gizliliğin sağlanması ve sürdürülmesi gizli bilginin tamamının veya herhangi bir kısmının kamu alanına girmesinin veya yetkisiz kullanımı veya üçüncü bir kişiye ifşasının önlemek için gerekli tüm tedbirleri almayı ve gerekli özeni göstermeyi taahhüt etmektedir.

Her üye işbu hizmeti kullanarak veya web sitesini ziyaret ederek, işbu gizlilik politikası hüküm ve şartlarını kabul etmiş sayılacaktır.